"Hermot menneet omistajalta lopullisesti ja lisäksi vaimo hakkaa kaulimella tallintäytteestä.
Vie mukaasi ja teet Joulun nykyiselle omistajalle!"
http://www.nettiauto.com/renault/megane/5946738" onclick="window.open(this.href);return false;
?kaselin kirjoitti:Jep toi C5 on francen pihassa on kyllä makee ja hieno on puhekin.
Hei, siinähän oli heti alussa huomioitu myös ADHD-tapaukset, jotka haluavat faktat faktoina heti kättelyssä.Cikatti kirjoitti:No ei kyllä jaksanut lukea![]()
Ihan niiku joku roti noihin tekstimääriin.
Onksenyt sitten noin 23-24 keur veroineen tuo C6? Koppa on kiva, ei siitä pääse yli.
Ai niinkö, mun miälestä tuo ilmon oli tehnyt joku ADHDAkaile kirjoitti:
Hei, siinähän oli heti alussa huomioitu myös ADHD-tapaukset...
Lemon kirjoitti:Ai niinkö? En minäkään jaksanut lukea kuin alun, mun miälestä tuo ilmon oli tehnyt joku ADHDAkaile kirjoitti:
Kooma kirjoitti:Tulis jo perjantai..
Niinno, ADHD ei kyllä pysty keskittymään niin pitkään, että olisi kirjoittanut moisen tekstin...mutta tapansa kullakin. Sinänsä ihmettelen, että ilmoitus lytätään, vaikkei jakseta lukea edes loppuun. Vähän sama kuin haukkuisi ensimmäisen kahden sivun jälkeen Kafkaa tai Dostojevskiä (En tosin vertaa tuota ilmoituksen tekstiä näiden kahden kirjailijan tuotoksiinLemon kirjoitti:Lemon kirjoitti:Ai niinkö? En minäkään jaksanut lukea kuin alun, mun miälestä tuo ilmon oli tehnyt joku ADHDAkaile kirjoitti:
Harjaantunut ADHD kirjoittaa pitemmän tekstin yksi kappale tai lause kerrallaanAkaile kirjoitti:Niinno, ADHD ei kyllä pysty keskittymään niin pitkään, että olisi kirjoittanut moisen tekstin...
Olen ollut siinä luulossa, että Citroenin omistajan pitää olla erikoislaatuinen ihminen.Lemon kirjoitti:tarkoitin sillä, että pitää olla erikoislaatuinen ihminen, kun jaksaa kirjoittaa noin pitkän myyntipuheen.
Ihan virheellinen luulo, mullakin on 3, eikä mussa tosiaankaan ole mitään erikoislaatuista.Les Excentriques kirjoitti:Olen ollut siinä luulossa, että Citroenin omistajan pitää olla erikoislaatuinen ihminen.Lemon kirjoitti:tarkoitin sillä, että pitää olla erikoislaatuinen ihminen, kun jaksaa kirjoittaa noin pitkän myyntipuheen.