c5 polttoainemittari
Lähetetty: 18.01.2014 22:07
Kaksi viikkoa c5:sen omistajana kysymyksiä tuntuu piisaavan. Polttoainemittari näyttää tyhjää ja valo palaa vaikka tankissa on n.30litraa? Vika vai ominaisuus 
No näinhän tuli tehtyä kun oli akku huonossa hapessa ja juuri käynnistänyt pitkän seisonnan jälkeen, niin ja taisi siinä olla hiukan kylmäkin vaikkei niin saisikkaaan tehdä, senhän kertoo jo varoitustarra joka tankilla. Sattui vielä edesauttamaan kun oli vara-avaimet taskussa niin sai korkin auki auton käydessäraikka66 kirjoitti:Vikahan tuo on. Oletkos tankannut auton kun se on ollut käynnissä. ?
No näin täytyy tehdä, ei muuta kuin tankki täyteen ja auto sammutettuna ja toivoa parasta että alkaa taas toimimaan. Niin ja vara-avaimet pois taskusta niin on pakko sammuttaajackowacko kirjoitti:Kerran talvella oli sen verran mukavuudenhalua etten sammuttanut autoa. Mittari jäi elämään omaa elämäänsä mutta täyteen tankkaus korjasi tilanteen. Niin. Ja se toinen tankkaus auto sammutettuna.
Niin mene ja tiedä, tosiaankin kulkine on 1,8 bensiinillä kulkeva. Itse en ole mitään irrottanut eikä se ole kyllä hetkeen aikaan ollut missään kiinni, on sen näköinen ja hapettunut. Näyttäis kyllä tehtaan asentamalta eikä jonku viritykseltä. Dieselissähän jos on Webasto niin juurikin tuolla paikalla, saattaa olla bensamallissakin. Sisällä ei ainakaan ole löytynyt mitään mahdolliseen Webastoon viittaavaa.Hujane kirjoitti:Jospa siellä etunurkassa on joskus ollut webasto....kun et ees sanonu onko tiisseli....