Ostin juuri bexin. Ajettu n. 300tkm, ei lähtenyt käyntiin, vuotaa hydesäiliön tyhjäksi 25 km matkalla, kilvet on juuri palautettu katsastuskonttorille.
Mutta peli on taivaan sininen, 16TRS
Tauti pahenee?
Pientähän tuo vielädieselflosse kirjoitti:Tauti pahenee?
Juu, mutta trendi se on, mikä huolestuttaa...niko kirjoitti: Pientähän tuo vielä
Oliko isokin pullapussi? Pahalta kuulostaa ...dieselflosse kirjoitti: Ostin juuri bexin. Tauti pahenee?
Oothan sä kyllä aika vauhdilla joutunu tohon akuuttivaiheeseendieselflosse kirjoitti:Juu, mutta trendi se on, mikä huolestuttaa...
No tietysti! Kukapa ei tuntisi2cvkimmo kirjoitti:(toisaalta itse seisoessani alkuviikolla maatuvan 50-vuotiaan 2CV:n vieressä illan pimetessä, koin ihan vastaavia "tämän mää haluan heti"-ajatuksia...)
Aijai,tässähän jätettiin selvästi takaporttejaCikatti kirjoitti:Hölömö! Ja te muut kanssa, älkää nyt ruokkiko tuotakaan miespoloa enempää. Itse olen tullut liki siihen pisteeseen että minut saa taluttaa "sairaalalle lepareihin" jos pihaani Bäksä tulee ja mun nimiin. (leparit ovat siis lepositeet totaalisen maaniselle potilaalle)
Cikatti kirjoitti:Hölömö! Ja te muut kanssa, älkää nyt ruokkiko tuotakaan miespoloa enempää. Itse olen tullut liki siihen pisteeseen että minut saa taluttaa "sairaalalle lepareihin" jos pihaani Bäksä tulee ja mun nimiin.

Hölömö!Cikatti kirjoitti: Hölömö! Ja te muut kanssa, älkää nyt ruokkiko tuotakaan miespoloa enempää. Itse olen tullut liki siihen pisteeseen että minut saa taluttaa "sairaalalle lepareihin" jos pihaani Bäksä tulee ja mun nimiin. (leparit ovat siis lepositeet totaalisen maaniselle potilaalle)
Kyllä sen joku ottaa, kun samaan rahaan lupaat, mitä minä tästä sinisestä maksoinJeth kirjoitti:Kukas pelastais mun pihasta yhden beksin?
Mitä tarkoitat noilla: "Ajoneuvo poistettu liikennekäytöstä" ja "Tilapäinen liikenteestä poisto"? Ovatko ne jotenkin eri asia ja jos niin miten?dieselflosse kirjoitti:Huomenna marssin katsastusasemalle kilpiä kinuamaan. Onko jollakulla kokemusta, poikkeaako tällainen "Ajoneuvo poistettu liikennekäytöstä" muuten "Tilapäisestä liikenteestä poistosta" kuin vain kilpiensä osalta? Kilvet joutuu tietysti uusimaan, mutta poikkeaako tuo liikenteeseen palautus muutoin tilapäisestä poistosta? Autossa olisi vielä vanhaa katsastusta kuukausi jäljellä, jona aikana ehdin herkistellä vehkeen ennen seuraavaa katsastusta, mikäli liikenteeseen palautus onnistuu heittämällä..
Miksi?Kilvet joutuu tietysti uusimaan ...
Liikennekäytöstä poiston voi tehdä kahdella tapaa. Joko jättää kilvet autoon, tai ei. Jos jättää kilvet autoon, jää vakuutus osittain voimaan. Noin kertoo AKE.dieselflosse kirjoitti:Tilapäisessä liikenteestä poistossa ei jätetä kilpiä konttorille.
Korvasi siis käytännössä vanhan "seisontavakuutuksen".
Eiköhän se siihen samaan rahaan samalla kerralla tehdä rekisteröinnin kanssa.dieselflosse kirjoitti:Vai tulikohan omistajan vaihdoksesta jotain lisäkuluja...
Silloin ainakin varaajapallo saattaa olla tyhjä.Terhakkaasti bexi pompsahti ajoasentoon aika äkkiä startin onnistuttua, vaikka oli uinaillut sen puoli vuotta.
Ja minulta kiskottiin 16 euroa, kun vaihdoin vanhat kuluneet ja ruostetahraiset kilvet uusiindieselflosse kirjoitti:Huomenta!
...uudet kilvet 12€...
Se onkin erikoistilaus. Olemassa olevien kilpien uusinta maksaa tuon 16€. Liukuhihnalta otetut uudet kilvet 12€.Lemon kirjoitti: Ja minulta kiskottiin 16 euroa, kun vaihdoin vanhat kuluneet ja ruostetahraiset kilvet uusiin