Mikähän mahtaisi olla anturin oikea etäisyys hammaskehästä?
Vanhan etuanturin etäisyys on rakotulkilla mitattuna n 0.40mm ja uuden B-osa anturin etäisyys n 0.70mm.
Etäisyydellä lienee jotkin suositellut raja-arvot.
Auto on XM Y3 jos sillä on mitään merkitystä .
Kiitos tiedosta.
Täytyy vielä hioa tuota uuttavanhaa anturia lähemmäs. Säätö on täysin jumissa joten on poistettava rautaa holkista .
Vikavalo syttyy hetken kuluttua liikkeellelähdöstä niin mietin josko liiallinen etäisyys vaikuttaisi siihen.