Re: XM V6 Mittaristo
Lähetetty: 15.11.2011 15:34
Vaikea tuota purkuhommaa on sanoin selittää, tässä muutama vieraankielinen linkki mitä olen kerännyt aiheesta:
Ranskaa purkamisesta ja itse näytön korjaamisesta (jos kuolleita rivejä):
http://alain.mionnet.pagesperso-orange.fr/xmdisp.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Englantia näytön kuolleiden rivien korjaamisesta, taitaa olla samoja kuvia kuin aiemmassa linkissä:
http://webcache.googleusercontent.com/s ... .google.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Lisää englantia samasta aiheesta, en tiedä onko tämä enää hirveän hyödyllinen:
http://club-xm.com/forum/index.php?show ... dot+matrix" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuten aina, väkivaltaa kannattaa välttää. Klipsien pitäisi aueta melko helposti kunhan ruuvit on irti. Mittaristo itsessään on muistaakseni hieman vittumaisesti kiinni yläreunastaan. Näyttö oli siinä muovissa kiinni joillain klipseillä, ehkä.
Ranskaa purkamisesta ja itse näytön korjaamisesta (jos kuolleita rivejä):
http://alain.mionnet.pagesperso-orange.fr/xmdisp.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Englantia näytön kuolleiden rivien korjaamisesta, taitaa olla samoja kuvia kuin aiemmassa linkissä:
http://webcache.googleusercontent.com/s ... .google.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Lisää englantia samasta aiheesta, en tiedä onko tämä enää hirveän hyödyllinen:
http://club-xm.com/forum/index.php?show ... dot+matrix" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuten aina, väkivaltaa kannattaa välttää. Klipsien pitäisi aueta melko helposti kunhan ruuvit on irti. Mittaristo itsessään on muistaakseni hieman vittumaisesti kiinni yläreunastaan. Näyttö oli siinä muovissa kiinni joillain klipseillä, ehkä.