|
Kirjoittaja |
Viesti |
kaselin
|
Viestin otsikko: Re: Terkkuja foorumille sieltä sun täältä. Lähetetty: 13.12.2011 11:59 |
|
Terkkuja täältä lämpöseltä Goalta 28-30C pukkaa ei oo sitikoita mutta skodulla ajellaan. 
C5 1,8 Break -03 Peugeot Expert TD -00 Honda GL1800 -08 edesmenneet 2CV4 -72 2CV6 -82 Peugeot Satelis 500 -08
|
|
|
|
 |
Lemon
|
Viestin otsikko: Re: Terkkuja foorumille sieltä sun täältä. Lähetetty: 15.12.2011 11:09 |
|
Terkkuja töistä  ja ihan vaan sen vuoksi, päivän avaukseksi, kun kello on jo noin paljon, eikä kukaan ole kirjoittanut vielä ainuttakaan sitätätä-muuta-pälätysviestiä 
|
|
|
|
 |
PetteriP
|
Viestin otsikko: Re: Terkkuja foorumille sieltä sun täältä. Lähetetty: 25.12.2011 02:41 |
|
Terkkuja Lontoosta. Kaupunki hiljenee näin aattoiltana ja huomenna joulupäivänä onkin kaupat kiinni, julkinen liikenne seis ja liikkeellä ainoastaan turisteja. Eli erinomainen päivä kiertoajelulle. Tapaninpäiväksi muksu ja vaimo on saatu yllytettyä alennusmyyn teihin ja itsellä on taskussa Chelsea-Fulham piletti. Loppureissun voikin sitten toipua pelipäivästä 
Tällä hetkellä citikaton
|
|
|
|
 |
dnapekko
|
Viestin otsikko: Re: Terkkuja foorumille sieltä sun täältä. Lähetetty: 30.01.2012 20:48 |
|
Terveisiä Albista, Ranskasta. Aamulla oli kotimittarissa -30, ja täällä +7 kun ajoin Toulousesta tänne.
Autot liisarilaguna ja kaksi projektiletukkaa, MP:t 3 kpl v4-Hondia
|
|
|
|
 |
black_van
|
Viestin otsikko: Re: Terkkuja foorumille sieltä sun täältä. Lähetetty: 05.02.2012 14:57 |
|
rmattila kirjoitti: Tuommoinen näkymä aukeaa ikkunasta. Pakkasta kymmenisen astetta.
Mistäpäin maailmaa tuo näkymä on?
Black Van BX 1.9D -90 Megane 1.9dci -10
|
|
|
|
 |
Lemon
|
Viestin otsikko: Re: Terkkuja foorumille sieltä sun täältä. Lähetetty: 05.02.2012 16:30 |
|
Terkut Pariisista C de Gaullen kentalta. Mahtava matka on paattymassa ja odottelen hyvasssa citikkahenkisessa seurassa paluulentoa.
|
|
|
|
 |
Tapsa 63
|
Viestin otsikko: Re: Terkkuja foorumille sieltä sun täältä. Lähetetty: 05.02.2012 17:17 |
|
Terkuja enskereelle täältä savosta,nyt-26 klo 16,15 ,siellä ehkä vähemmän.. 
|
|
|
|
 |
Tapsa 63
|
Viestin otsikko: Re: Terkkuja foorumille sieltä sun täältä. Lähetetty: 05.02.2012 18:22 |
|
Tuohan on Nilsiästä Nipasten mäeltä...
|
|
|
|
 |
eskere
|
Viestin otsikko: Re: Terkkuja foorumille sieltä sun täältä. Lähetetty: 05.02.2012 20:45 |
|
Tervehdys Tapsa ja muut Patonkilaiset täältä Malagan kupeelta. Taas on keli lämmennyt, mutta Siperian tuuli puhalteli täälläkin pari päivää ja lämpötila laski alle 10 asteen varjossa, mutta pääsääntöisesti on 20 astetta lämmintä ollut. Kusi ei ole kaarelle jäätynyt......
Liitteet: |
Tiedoston kommentti: suomen kieli on miltei samanlaista espanjan kanssa

espanja 14.1. - 8.2.2012 055 (Small).JPG [ 52.86 KiB | Katsottu 18531 kertaa ]
|
Tiedoston kommentti: Täytyy lähteä näitä gigoloita pakoon täältä sinne kotimaahan, vaimo on kovin innostunut näiden perään.... :mrgreen:

espanja 14.1. - 8.2.2012 014 (Small).JPG [ 90.19 KiB | Katsottu 18531 kertaa ]
|
Citroen Bx 19 Millesime -92 aut., Bx 19 TZI farm -92. Vw K70L -72 museorek., mopedi Crescent Topper -67 museorek., Yamaha 80 Ygs-1 -71 museorek.
|
|
|
|
 |
2cvkimmo
|
Viestin otsikko: Re: Terkkuja foorumille sieltä sun täältä. Lähetetty: 06.02.2012 14:03 |
|
Lemon kirjoitti: Terkut Pariisista C de Gaullen kentalta. ...ja tässä vielä autenttinen tilannekuva! Tällaiset otokset käyttäjälajityypistä ovat erittäin harvinaisia, kohdetta on lähestyttävä varovasti ja äänettömästi. Huomatkaa lajille tyypillinen ruokailukäyttäytyminen punaviinipikarin muodossa ja vielä julkisella paikalla.
Liitteet: |

Aeroport_Paris.jpg [ 68.35 KiB | Katsottu 18487 kertaa ]
|
2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81 Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
|
|
|
|
 |
Lemon
|
Viestin otsikko: Re: Terkkuja foorumille sieltä sun täältä. Lähetetty: 06.02.2012 15:55 |
|
Olet hämmästyttävän taitava valokuvaaja. Pidän erityisesti tuosta taiteellisesta, tilanteeseen sopivasta ja rohkeasta rajauksesta  . Voisin jopa haluta tuon kuvan itsellekin.
|
|
|
|
 |
Teme
|
Viestin otsikko: Re: Terkkuja foorumille sieltä sun täältä. Lähetetty: 21.02.2012 16:59 |
|
Hki-Vantaa lentoasema, Saara kalliissa parkissa P1:ssä Saas nähdä pääseekö lakkoilevaan Frankfurtiin ja torstaina takaisin. Lakko uhattiin perjantaihin asti 
Se että minä olen väärässä ei tarkoita että sinä olisit oikeassa.
|
|
|
|
 |
amikasi
|
Viestin otsikko: Re: Terkkuja foorumille sieltä sun täältä. Lähetetty: 10.03.2012 13:46 |
|
Riyadh, Saudi-Arabia.
Hiekkaa riittää vaikka koko Suomen hiekoittamiseen. Lämmintäkin sopivasti +28 C. Parasta on tietysti polttoaineen hinta, edelleen 10c/l.
|
|
|
|
 |
simpa
|
Viestin otsikko: Re: Terkkuja foorumille sieltä sun täältä. Lähetetty: 28.04.2012 23:26 |
|
Terveisiä Pariisista! Käytiin Eevan kanssa siellä nostalgiareissulla 32v jälkeen. Olipa Pariisi siistiytynyt. Eiffelistä näkyi horisonttiin ja muutenkin kaupunki on siisti. Käpäiltiin Champs Elyseetä ja sattui Citikka kauppa vastaan. On muuten ihmeellisesti aseltu ne autot. Mä en tajua miten ne on tuotu siihen portaikkon ympäröimään kakkuun. Mä tein siellä kaupat. Ostin Tapsalle lippalakin.
|
|
|
|
 |
Tapsa 63
|
Viestin otsikko: Re: Terkkuja foorumille sieltä sun täältä. Lähetetty: 29.04.2012 00:00 |
|
simpa kirjoitti: Terveisiä Pariisista! Käytiin Eevan kanssa siellä nostalgiareissulla 32v jälkeen. Olipa Pariisi siistiytynyt. Eiffelistä näkyi horisonttiin ja muutenkin kaupunki on siisti. Käpäiltiin Champs Elyseetä ja sattui Citikka kauppa vastaan. On muuten ihmeellisesti aseltu ne autot. Mä en tajua miten ne on tuotu siihen portaikkon ympäröimään kakkuun. Mä tein siellä kaupat. Ostin Tapsalle lippalakin. KIITOS,KIITOS.lippalakista... 
|
|
|
|
 |
dieselflosse
|
Viestin otsikko: Re: Terkkuja foorumille sieltä sun täältä. Lähetetty: 02.05.2012 15:40 |
|
Terkut Riikasta! Latvialainen autotarvikekioski: 
Terveisin Tero, Taaborin tuunaaja, vintage-autoilija
|
|
|
|
 |
Teme
|
Viestin otsikko: Re: Terkkuja foorumille sieltä sun täältä. Lähetetty: 16.05.2012 02:24 |
|
Twin City (Minneapolis), USA.
85 F Viiksivehkeitä ei näy.
|
|
|
|
 |
Natero
|
Viestin otsikko: Re: Terkkuja foorumille sieltä sun täältä. Lähetetty: 08.06.2012 19:03 |
|
Äänisen aallot lyövät Äänislinnan rantaan. Tullessa kävi sääliksi autoa kuoppia kierrellessä ja niihin osuttaessa.
|
|
|
|
 |
Teme
|
Viestin otsikko: Re: Terkkuja foorumille sieltä sun täältä. Lähetetty: 12.06.2012 08:32 |
|
Seligenstadt, Saksa. Ja vuokraamosta sai Mersun 
|
|
|
|
 |
Teme
|
Viestin otsikko: Re: Terkkuja foorumille sieltä sun täältä. Lähetetty: 13.06.2012 19:14 |
|
Tänään tuli käytyä Nürburgringillä. Olisi juuri tänään päässyt omalla autolla legendaariselle nordslaischelle. Vuokra-auto ja sadekeli, en ottanut riskiä 
|
|
|
|
 |
Teme
|
Viestin otsikko: Re: Terkkuja foorumille sieltä sun täältä. Lähetetty: 13.06.2012 19:49 |
|
Teme kirjoitti: Tänään tuli käytyä Nürburgringillä. Olisi juuri tänään päässyt omalla autolla legendaariselle nordslaischelle.Vuokra-auto ja sadekeli, en ottanut riskiä  KIroitusvire, pitdi ola Nordschleifehttp://www.nuerburgring.de/angebote/fah ... leife.html
|
|
|
|
 |
svc
|
Viestin otsikko: Re: Terkkuja foorumille sieltä sun täältä. Lähetetty: 13.06.2012 22:29 |
|
Teme kirjoitti: KIroitusvire, pitdi ola Nordschleife
Ei sentään ollut "Nordsch**isse" 
"Pitäähän miehellä leluja olla..." C5 2.0 HDi -11, Seat León eHybrid -21
|
|
|
|
 |
Natero
|
Viestin otsikko: Re: Terkkuja foorumille sieltä sun täältä. Lähetetty: 09.07.2012 12:18 |
|
Edinburghissa sataa, on satanut jo viikon. Luultavasti koko seuraavan viikon sataa Skotlantia kierrellessä.
|
|
|
|
 |
|
|