Xari kirjoitti:
Työkaveri pisti tuon sheriffin golffiin, olikohan 130€, jos xsaraan on samoja hintoja ei paljoa hakea kannata.
Nyt on seriffi ostettu. vähän yli satanen jäi maksettavaksi. Eilen mallailin kun auto oli pukilla. Toinen pää tulee kiinni keskipalkkiin joka sijaitsee moottorin alla,mielenkiintoisesti toteutettu kiinnitys. Palkissa on kaksi soikeaa reikää,lattaraudoissa on reijät jossa kierteet. Lattaraudat tulee palkin päälle palkissa olevien soikeiden aukkojen kohdalle ja pultataan siten kiinni keskipalkkiin tuo pohjapanssari. etupää tulee kiinni puskurin muovisen alalipareen pultteihin. Öljyproppu ei sitten satu kohdilleen niin millään,jää liian taakse n.15cm. Onkohan xsaroissa eroja sitten öljypohjan sijainnissa,tehty kenties bensaxsaran mukaan? Vai liekkö perimmäinen syy "made in russia"
No joka tapauksessa pohjasuoja on otettava irti öljyvaihdon yhteydessä,kun suodattimeen pääsee käsiksi parhaiten alakautta,yläkauttakin saisi mutta mitä ideaa valuttaa pohjapellin päälle suodattimesta tulevan öljyt eli saa jäädä tuon öljypropun reikä väärään paikkaan,en rupea leikkelemään.
Todella jämäkkä panssari kyllä,kahden millin terästä,laadukkaasti tehty ja maalattu. Painaa varmaan sen 10-15kg.