Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 2/2 [ 44 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Deux Chevrons CC
ViestiLähetetty: 09.10.2014 20:01 

Näin juuri.

Muista hymyillä, Pete 040-7334478
Poissa

ViestiLähetetty: 09.10.2014 20:36 
Käyttäjän avatar

Mä olen kyllä silmäillyt tuota viereistä peltoplänttiä, se olis huhujen mukaan tulossa myyntiin tässä joskus. Siihen menis hienosti reilunkokoinen halli, jonka yhteyteen luonnollisesti tulis "klubi" tarvittavilla mukavuuksilla. Mikä olis hienompaa, kuin saada ropailla omia vehkeitä (heh) siellä ja välillä järjestää joku kimpparopaus. Jos rahat riittäis vois laittaa tuohon tarvittavien mukavuuksien listalle juurikin pari-kolme vierashuonetta joita väsyneet matkalaiset, tienpäällä pulaan joutuneet tai vaikka ihan vierailijat voisi hyödyntää. Tietty sauna pitäis olla, ja pieni keittiö, ja... Niih.

Se on ihan varma, että jos vaikka lotto potkaisee ja tuollaisen saan pykättyä niin hydenestettä on aina tynnyrissä saatavilla ja deux chevrons -plakaatti on näkyvällä paikalla. 8-)

ViestiLähetetty: 10.10.2014 01:42 
Käyttäjän avatar

En pidättelis henkeä :lol:
Mitään ei lottovoittoa odottamalla saa aikaiseksi!

Poissa

ViestiLähetetty: 12.10.2014 18:38 
Käyttäjän avatar

Hieman on pitänyt nostella kulmakarvoja.
Nyt kun talvi taas lähestyy, näitä tilantarvitsijoita ilmestyy kyselemään. On moottoripyörää, vesiskootteria yms. Pitäs kuulemma saada talveksi säilöön blaablaablaa
Ihmisiltä puuttuu täydellisesti realiteetit tai sitten vain yritetään kepillä jäätä :lol:

Poissa

ViestiLähetetty: 12.10.2014 19:55 

Esa66 kirjoitti:

Ihmisiltä puuttuu täydellisesti realiteetit tai sitten vain yritetään kepillä jäätä :lol:

Ilmoitat että sulla on 500m2 halli joka on täynnä roinaa, tyhjennetään talkoilla säilytystilaksi ;)

Kunniajäsen ;) BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
Poissa

ViestiLähetetty: 12.10.2014 20:05 
Käyttäjän avatar

Onneksi ei ole :D
Lähinnä ajattelin, että ostetaan kaikenmaailman leluja, muttei hetkeäkään mietitä missä niitä säilytellään jatkossa!
Aikoinaan kun tarjosin mahdollisuutta moisen tilan jakamiseen(kun semmoinen sauma oli), niin silloin kirkkain silmin selitettiin kalleudesta ja kuinka nykyisessä paikassa selviää "puolet" halvemmalla kuukaudessa jne :lol:
Nyt sitten totuus näistä tiloista paljastuu :lol:

Poissa

ViestiLähetetty: 13.10.2014 12:08 

Niin, kun niistä tiloista pitäisi jotain maksaakin, tai tehdä jotain sen eteen.

Poissa

ViestiLähetetty: 17.10.2014 23:10 
Käyttäjän avatar

Miten on, löytyykö Kouvolasssa kiinnostusta"Deux Chevrons CC" kimppatalliin?

Esimerkiksi seuraavanlainen ajatus:
- vuokrataan teollisuushalli 300-500 m2 "ei kalliilta paikalta" ( tosin mulla ei ole yhtään tiedossa)
-jaetaan se n.8-14 autopaikkaan
-Lisäksi 1 nosturi- ja pesupaikka, mahdollisesti maalauspaikka.
-Työkalut joko omat, tai yhteiskäytössä, itse voisin tarjota MIG-koneen, korjaamoprässin, ym pientä.
-Sopiva keskustelu ja taukonurkkaus, jääkaappeineen ja kahvinkeittimineen. Tähän voisi tuoda vanhoja kalusteita. Oluen voisi mielestäni tässä unohtaa.
- Jäsenille vaatimuksena vähintään 1 Citroen, tai muuten tunnettu aiheen harrastus
-Pihalla vaikka 2 autopaikkaa/ jäsen
-Kustannus n.150€ per jäsen, eli kuukausikulut lasketaan yhteen, ja jaetaan porukalle.
- Lexiat ja muut testerit, tietotaito ja kirjallisuus myös toivottavia, samoin moottorinosturi.
-Ehkä myös hinauskalustoa hankittaisiin
-Ja ennenkaikkea HYVÄÄ SEURAA, kaveriapua niin vikojen paikallistamiseen, korjaamiseen, kuin puunaukseenkin.

Miltä tuntuu, Arvoisat Kouvolalaiset? Kannanottoja, mielipiteitä, ehdotuksia peliin... 8-)
Kuten Esa totesi, mitään ei saavuta, jos mitään ei yritä.

Poissa

ViestiLähetetty: 17.10.2014 23:56 
Käyttäjän avatar

XM-Hannu kirjoitti:
Oluen voisi mielestäni tässä unohtaa.

Tässä kiteytyy miksi olen entinen jenkkiautoharrastaja ja miksi ropaan sitikoita nykyään.
Alkoholi ei kuulu kimppatalliin.

DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa

ViestiLähetetty: 18.10.2014 14:14 
Käyttäjän avatar

Hyvä Hannu! Näin juuri, tuumasta toimeen! :)
Tuommonen 150€kk per viiksi, on hyvinkin saavutettavissa. Vaatii kyllä hieman suunnitelmallisuutta ja rajauksia tilankäytön suhteen.

Poissa

ViestiLähetetty: 19.10.2014 20:04 
Käyttäjän avatar

Huikko kirjoitti:
XM-Hannu kirjoitti:

Tässä kiteytyy miksi olen entinen jenkkiautoharrastaja ja miksi ropaan sitikoita nykyään.
Helpointa on vetää raja nollaan, mutta itse olen tavannut useita ihmisiä, joilla jokainen juotu olut ei huuda peräänsä välittömästi seuraavaa. Tai sitten olen havainnoinut puutteellisesti. Mutta melkein olen Huikon kanssa samaa mieltä: Alkoholiongelmaiset ei kuulu kimppatalliin.

Kommenttini sisältävät henkilökohtaisiin kokemuksiini ja yleiseen elämänkatsomukseeni perustuvaa tietoa, josta johtuen virheiden mahdollisuus ei ole poissuljettu, joskin kokonaisuuden huomioiden vähäinen.
Poissa

ViestiLähetetty: 19.10.2014 21:03 
Käyttäjän avatar

Eipä taida kuulua muutkaan... :roll:
Sen verran vähäisiksi ovat hurraa-huudot jääneet. :lol:

Pitäydyn siis omassa 75 m2:n hallissa ( joka on tuplasti kalliimpi )

Poissa

ViestiLähetetty: 19.10.2014 23:46 

Les Excentriques kirjoitti:
Huikko kirjoitti:
XM-Hannu kirjoitti:

Helpointa on vetää raja nollaan, mutta itse olen tavannut useita ihmisiä, joilla jokainen juotu olut ei huuda peräänsä välittömästi seuraavaa. Tai sitten olen havainnoinut puutteellisesti. Mutta melkein olen Huikon kanssa samaa mieltä: Alkoholiongelmaiset ei kuulu kimppatalliin.

Tai ainakin anniskelualue tulisi erottaa korjaamotiloista vähintään tiiliseinällä, toimii muissakin lajeissa, korkkauksen jälkeen harrastaja siirtyy takapihalle ja pysyy siellä.

Poissa

ViestiLähetetty: 20.10.2014 14:45 
Käyttäjän avatar

Xari kirjoitti:
Tai ainakin anniskelualue tulisi erottaa korjaamotiloista vähintään tiiliseinällä, toimii muissakin lajeissa, korkkauksen jälkeen harrastaja siirtyy takapihalle ja pysyy siellä.
Korjaamotiloissa tapahtuvan toiminnan seuraaminen anniskelualueen puolelta voisi olla mahdollista ikkunan tai videoyhteyden avulla pientä korvausta vastaan. Myös anniskelualueen puolelta annetut ohjeet ja neuvot voisivat olla maksullisia, maksun suunnan riippuessa siitä, halutaanko asennusalueella ohjeita vai ei. Hyvät neuvot ovat kalliita ja huonot muuten arvokkaita :lol:
Autoharrastuksesta sponsorirahoitteinen yleisölaji :idea: :!:

Kommenttini sisältävät henkilökohtaisiin kokemuksiini ja yleiseen elämänkatsomukseeni perustuvaa tietoa, josta johtuen virheiden mahdollisuus ei ole poissuljettu, joskin kokonaisuuden huomioiden vähäinen.
Poissa

ViestiLähetetty: 20.10.2014 15:17 
Käyttäjän avatar

Marttakerhot on sitten erikseen :lol:

Poissa

ViestiLähetetty: 20.10.2014 15:59 
Käyttäjän avatar

Tuo känniapinoiden sietäminen on oikeasti rasittavaa. Joka tapahtumassa ne on valmiina ottamaan vastaan kaiken tarjotun mitä kerholta/kimppatallilta saa. Kahvit, pullat ja makkarat katoaa kyllä rivakasti, mutta talkoohommiin ei saa tekijöitä ensimmäistäkään. Työkaluja lainataan, unohdetaan, kaverin kaverin kavereita käy tallilla sammumassa sohville ja ne lainaavat myös vähän työkaluja ja kirjallisuutta jne. Tallinvuokra voi olla puoli vuotta rästissä mutta keskiolutta on aina. Akuutti kuskin tarve on päällä jatkuvasti ja kun et suostu niin alkaa russuttaminen. Itse ei voi ajaa, kun "on jo ottanut."

Mulla on ainakin oman elämän kiintiö täynnä näitä "harrastajia". Onneksi ilmiö on vähenemään päin. Enää ei ole cool mennä kotiin ojan pohjaa pitkin esinahkaa rypistämällä, eikä se ole kovan jätkän merkki kuten joskus.

DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa

ViestiLähetetty: 20.10.2014 16:38 
Käyttäjän avatar

Valitettavasti nuo muut ongelmat on tallella, syy tuskin on viinassa.

Poissa

ViestiLähetetty: 20.10.2014 16:39 
Käyttäjän avatar

Esa66 kirjoitti:
Valitettavasti nuo muut ongelmat on tallella, syy tuskin on viinassa.

Totta, mutta se viina ei ainakaan edesauta asiaa.

Poissa

ViestiLähetetty: 20.10.2014 16:49 
Käyttäjän avatar

Ei varmasti auta, ongelma kuitenkin on aivan muualla.

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 2/2 [ 44 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2