Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: 1.8 16v kone (ZX) täristää
ViestiLähetetty: 09.07.2016 22:33 

Viestit: 43
Tietääkö joku mistä Zx 1.8 16v koneen selkeä ravistaminen johtuu. Kylmänä varsin vähän mutta sitten kun antaa kieppiä ja lämpenee niin tärinän ja puistatuksen tuntee läpi auton. Kokeilin toisella puolalla ja ei paljoa muuttunut. Joku mekaaninen vikako vai onko jossain anturi tai antureita jotka antavat väärää tietoa. Muuten käy siististi ja nokkakin laitettu vähän aikaa sitten ja haluaisin auton ajoon. Kiva jos sais vastauksia ja vaikka arvauksia kun näin dieselmiehenä on nää bensamyllyt jotenkin vieraita..... Koneella ajettu vasta 200 t.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 1.8 16v kone (ZX) täristää
ViestiLähetetty: 09.07.2016 22:46 

Viestit: 945
Paikkakunta: Vihti
Ettei ois vaan tukikumit loppu?


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 1.8 16v kone (ZX) täristää
ViestiLähetetty: 09.07.2016 22:48 

Viestit: 4467
Paikkakunta: Paimio
Moottorin lämpötila-anturin väärä toiminta kyllä, jos antaa kylmemmän moottorin tietoa. Seos liian rikkaaalla. Koettu. Ja tarvikeanturit huitsuun. Alkuperäislaatua vaan. Onhan kynttilät ok.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 1.8 16v kone (ZX) täristää
ViestiLähetetty: 10.07.2016 08:32 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
hovilainen kirjoitti:
Kylmänä varsin vähän mutta sitten kun antaa kieppiä ja lämpenee niin tärinän ja puistatuksen tuntee läpi auton. Kokeilin toisella puolalla ja ei paljoa muuttunut. Joku mekaaninen vikako
Ennemmin sähköinen kuin mekaaninen vika tulee tuollai lämpenemällä. Kuinka pitkän lämpenemisen jälkeen tulee - ajolämmöt vai tyyliin minuutin käyttely? Kokeilitko ilmeisesti siis koko puolakannen vaihtaa (kai tuossa samanlainen on kuin xantiassa)? Sama mielessä kuin ealabilla, tosin itsellä siinä järjestyksessä, että ne kynttilät ensin. Eipä liene suutinvikakaan täysin mahdoton. Joku tuollaisen ECU:n tunteva voinee sanoa, uskaltaako suuttimien liittimiä kiskoa vauhdissa irti, että paikallistaa toimimattoman pytyn.



VW Passat B7
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 4 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: