Hieno peli! Ja mukava ajaa. On noissa takavetoisissa hyvä puoli se kun saa eturenkaat keskittyä ohjaamiseen eikä vetovoimaa tarvitse lisätä siihen. Tuo on yllättävän ketterä auto pitkälle akselivälille. Etupyörät kääntyvät enemmän kuin etuvetoisissa. Tosin itse en "tarvitse", kun sattumoisin hommasin 604 dieselturbo Heuliezin kolme vuotta sitten... Kuntopuolessa on tosin melkolailla tekemistä vaikka ajokuntoinen kylläkin.
jasu
Viestin otsikko: Re: Vielä kerkeää!
Lähetetty: 30.07.2016 09:22
Viestit: 3153 Paikkakunta: Korpilahti
Peksi kirjoitti:
Etupyörät kääntyvät enemmän kuin etuvetoisissa.
Voi ne etuset laittaa kääntymään etuvedossakin...
Dyane 4x4 IE, Sm 2.7, Dyane IE, C8 2.2 Series -LantikanPätkä
sitikkakuski
Viestin otsikko: Re: Vielä kerkeää!
Lähetetty: 30.07.2016 10:02
Viestit: 69
Hienoa Peksi, että pelastit ilmeisesti maailman ainoan uutena tehdyn diesel 604 Heuliezin! Sillä lienee ajettu todella paljon, koska toimi hyvin kauan taksina harvinaisuutensa vuoksi. Toivottavasti saat sepättyä sen hyvään kuntoon! Itsellä oli aikoinaan normaali versio bensakoneella, kyyti oli tosi makea. Haaveissa hankkia vielä joskus itselle hyväkuntoinen, johon ei tarvitse juuri tehdä remontteja, tehdasuusia osia olisi kyllä varastossa jonkun verran. PR
Natero
Viestin otsikko: Re: Vielä kerkeää!
Lähetetty: 30.07.2016 16:10
Limoja on Suomessa siis kaksi? Pekan laitteen tiedän vuosien takaa Peugeot-tapahtumista. Juteltiin viimeksi Classic Motorshow-tapahtumassa ralli-iidun vieressä. Minulle riittää Suomen eka ruiskumoottorilla varustettu, Maan Auton mannekiinina ensimmäisen vuotensa ollut 2.7 TIA toistaiseksi. Taisi olla ensimmäinen museo-statuksen saanut 604 Suomessa? Rekisteröity 27.1.1978 ja museorekisteriin hyväksytty 27.1.2004. Jotain juttua täällä: http://www.telemail.fi/~autofran/projekti604.htm
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia vestejäsi Et voi lähettää liitetiedostoja.