Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 2 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Autoarkeologiaa
ViestiLähetetty: 03.09.2017 02:00 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1723
Paikkakunta: Parainen
Citikan pelastamiseksi luonnolta tarvitaan välillä lapiota, rautakankea, tunkkia ja järeää vinssiä.
Liitteet:
Autoarkeologiaa1.jpg
Autoarkeologiaa1.jpg [ 118.15 KiB | Katsottu 2593 kertaa ]


Ja kuitenkin saattaa käydä niin, ettei ihan kokonaista Citikkaa luonto enää suostu luovuttamaan huomastaan.
Liitteet:
Autoarkeologiaa2.jpg
Autoarkeologiaa2.jpg [ 116.89 KiB | Katsottu 2593 kertaa ]


Jälkeen jääneestä osasta irrotettiin tietty kaikki liikkuva talteen oikeaoppisia työkaluja hyväksi käyttäen.
Liitteet:
Autoarkeologiaa3.jpg
Autoarkeologiaa3.jpg [ 119.54 KiB | Katsottu 2593 kertaa ]



Huolestuneille tiedoksi, farkku irtosi aivan yhtenä kappaleena trailerille saakka ja vielä alaskin sieltä.



Cx Heuliez-87, Tre-87, Fami-90, IE Pallas -83, Prestige -88, Id-58, DSuper-70, 4xXm, Xantia, BxGti-86
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Autoarkeologiaa
ViestiLähetetty: 03.09.2017 08:21 

Viestit: 884
Paikkakunta: Naantali
Farkku-id on Suomessa suomiautona harvinaisempi kuin stolida-simpukka.Hieno kultuuriteko.Tuli heti mieleen eräs esiintyjä 70-luvulta joka keikkaili joskus tanssilavoja kahdella farkku-citikalla.


Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 2 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: