Wesa kirjoitti:
Kyllä etupää painellessa aika tiukka osaa olla kun keskipallo on irti. Mutta jos miehen painolla kunnolla painelemalla ei juuri muuta jousta kuin renkaiden jouston verran, niin kyllähän se rikkinäisiin palloihin viittaa ja jos se keskipallo kondiksessa niin kyllä se jonkinveran ajossa joustaa vaikka nurkat pimeinä. Siinä kuitenkin vaimennusta vähemmän. Toki joustovarat jää pieniksi, mutta hyvällä tiellä saattaa olla kohtuullinen. Etutolpissa voi myös olla aikalailla kitkaa, mutta jos ajossa ok, niin tuskin siitä kyse. Pallojen keskireikä voi jostain syystä olla tukossa. Se vaikuttaisi etenkin painelussa, mutta ajossa isommissa töyssyissä öljy liikkuu kuitenkin lautasten läpi. Pallot vaan irti ja mittaus. Voit tännekkin tuoda, kahvipaketilla hoituu
Mutta yksi mikä tuossa kannattaa joka tapauksessa tarkastaa on pumpun imuputken murtumat. Saattaa etenkin säiliön läheltä putken alta murtua. Ei näe pältä, ei vuoda ulos, mutta imee ilmaa öljyyn. Voi kurkata täyttöaukosta onko paljon ilmakuplia öljyssä? Osaa tehdä monenlaisia ongelmia etenkin nille venttiileille.
Mitenkäs varaajan naksuntaväli?
Kiitos kutsusta Wesa! Auto oli jonkin aikaa pajalla muusta syystä, täytyy nyt tarkkailla jousituksen toimintaa kun sain sen takaisin ajoon. Kyselen sitten mikä olisi mieluinen merkki ja jauhatus

Ilmaa olen yrittänyt tiirailla säiliöstä mutta mielestäni kuplimista ei näy. Ja varaajapallo on vaihdettu 2022 syksyllä, harvakseltaan naksuu. Myöskin pallojen rikkoontuminen tuntuisi oudolta kun ovat vasta muutaman tuhat kilometriä ajetut ja käsittääkseni laadukkaat IFHS:n valmisteet.