Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 2/2 [ 29 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Xantun laiska kiihtyvyys
ViestiLähetetty: 08.09.2010 18:48 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
kaseva kirjoitti:
Aihetta sivuten, torstaina 9.9. pääsee kukin halutessaan kokeilemaan omakohtaisesti V-Poweria perusgason hinnalla.
Onko se V-Power yhtään parempaa kuin ne Shellin muut kuravedet?



VW Passat B7
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xantun laiska kiihtyvyys
ViestiLähetetty: 08.09.2010 19:17 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1878
Jaa-a, paha sanoo kun en Shelliltä muuta tankkaa kuin V-poweria.



__________________________________________________________________
G11 730d xDrive -16 | V60 D3 Inscription -19 | 96 V4 1980 | Goldwing 1200 Interstate 1986
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xantun laiska kiihtyvyys
ViestiLähetetty: 09.09.2010 14:27 
Käyttäjän avatar

Viestit: 4072
Paikkakunta: Eteläkärki
laakeri kirjoitti:
Onko se V-Power yhtään parempaa kuin ne Shellin muut kuravedet?
Xantiassa ja ZX:ssä en ole saanut merkittävää kulutuseroa 98E:hen verrattuna. Ei ainakaan niin paljoa, että sen käyttö tulisi 98:a halvemmaksi. 95 oktaaniseen verrattuna 98:a kuluu 0,5-0,8 litraa vähemmän satasella.

Ahtimella varustetuissa autoissa siitä on hyötyä. Speksien mukaan V-Powerin tyypillinen oktaaniluku on 99,7.



"Pitäähän miehellä leluja olla..."
C5 2.0 HDi -11, Seat León eHybrid -21
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xantun laiska kiihtyvyys
ViestiLähetetty: 09.09.2010 17:12 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
svc kirjoitti:
laakeri kirjoitti:
Onko se V-Power yhtään parempaa kuin ne Shellin muut kuravedet?
Xantiassa ja ZX:ssä en ole saanut merkittävää kulutuseroa 98E:hen verrattuna.
Olisi kiva nähdä ihan tieteellisesti tehtyä puolueetonta vertailua Shellin 95 tai 98 vastaan jonkun muun ketjun kunnollinen vastaava, että onko bensamerkillä vaikutusta myös kulutukseen, eikä pelkästään käynnistymiseen ja jälkikäyntiin yms.
svc kirjoitti:
Speksien mukaan V-Powerin tyypillinen oktaaniluku on 99,7.
Eli se on 99:iä siis. Vastaavasti Shellin 98:n tyypillinen oktaaniluku on 98,8.



VW Passat B7
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 2/2 [ 29 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: