Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: LHM kosteus?
ViestiLähetetty: 22.12.2012 08:25 

Viestit: 718
Paikkakunta: Naantalista kotoisin
Olen vaihtanut jo kolme kertaa peräkkäi, mutta se kellertävä väri pysyy öljysäiliössä, siis se pitäisi vaihtaa kokonaan, jarrut olen myös spulannut läpi, mutta sinne aina jää veden sekaista hyhmää, ei tahdo pakkasell toimia niinkuin pitäisi, millä konstilla sen saa kokonaan uusiin vaidetuksi, aina sitä vanhaa on jossakin jäljellä? TCT -97.



VW Phaeton W12 6.0L Q -03 - X7 -14 nokivasara.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: LHM kosteus?
ViestiLähetetty: 22.12.2012 10:11 

Viestit: 330
oletko laskenut lhm:ää pois järjestelmästä paluupuolen letkusta myös? siis se mikä palaa säiliöön kierrosta. Eli vanha lhm pitäisi saada kiertoon ja valuttaa sitä pois sen minkä ilkeää. Ja sitten lisää uudet lhm:t ja kuten sanoit samalla jarruja aukoo, että jarruihin ei jää sitä vanhaa hyyhmää.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: LHM kosteus?
ViestiLähetetty: 22.12.2012 11:48 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1654
Paikkakunta: Lappeenranta
Ja tehostimensylinterin saa tyhjäksi tai ainakin tyhjemmäksi kun veivaa ratista muutaman kerran laidasta laitaan moottori sammutettuna. Onhan se auto ala-asennossa ollut aina nesteenvaihdossa ja varaajalta 12 mm kannalla oleva paineenpäästöruuvi avattuna?

Oletko irroittanut säiliön ja huuhtonut pienellä tilkalla LHMää?



Citroen e-C4, vm 2020.
Citroen DS5 Hybrid4, vm 2013.
Citroen 2CV "Justiina", vm 1980
Citroen Dyane "Hilma", vm 1975.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: LHM kosteus?
ViestiLähetetty: 22.12.2012 15:12 

Viestit: 718
Paikkakunta: Naantalista kotoisin
Niin se pitäisi vissiin pitää se paluu putki jatkaa ämpäriin kunnes tulee kirkasta tavaraa?



VW Phaeton W12 6.0L Q -03 - X7 -14 nokivasara.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: LHM kosteus?
ViestiLähetetty: 22.12.2012 19:18 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1717
Paikkakunta: Korpilahti
Kyllä se 3:lla hydeöljynvaihdolla pitäisi vihreänä pysyä, jos on sen hyde-säiliönkin ottanut irti, ja pessyt sisältä. Onko tuossa(kin) siellä pohjalla se pellilevy, jonka alle kertyy mähnä?

Ja kannattaa antaa niiden hydeöljyjen olla vähintään tuhannenkilometriä järjestelmässä, että kerkiää uusi LHM menemään jokapaikkaan ennen uutta vaihtoa... CX:ssä meni 4v. ennenkuin alkoi pysymään LHM kirkkaana, joka syksy kun vaihdoin uudet, tietty pesten säiliö ja molemmat suodattimet joka kerta, ja jarruista päästelin hydejä niin, että tuli tuoretta vihreätä....

Olikos noin tuoreessa jo vajoamisenesto? Siinä taisi olla omat temppuja, että saa kaikki pallot tyhjäksi.



CX 25 TRD Turbo2 Break "TummaTRD", CX 25 GTI Turbo2, XM V6 "MustaKuukka", MG ZS Luxury -22
Varalla: CX 25 Break "UA2", CX 25 GTI Turbo2, CX 25 TRD Turbo2 Break "UA"
Veturi: Discovery2
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 5 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: