Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 30/50 [ 1240 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 50  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Kävin katsatuksessa
ViestiLähetetty: 05.04.2013 22:28 
Käyttäjän avatar

Viestit: 4693
Paikkakunta: 05460 Hyvinkää
eioo D6A jos on katti. se sun versios on se PALJON parempi


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kävin katsatuksessa
ViestiLähetetty: 18.04.2013 00:52 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2006
Paikkakunta: Tampere
Kävin katsastamassa isän Kian. Lempäälän autokatsastuksessa, ihan hyvä paikka sinänsä, paitsi että on liian hyvä :roll: .

Hirveet ruuhkat liki aina, nytkin piti tunti odotella, että saa auton tutkittavaksi :( . Olis kait pitänyt ajaa Tampereelle, sillä aikaa se olis säästänyt, ja kymppi tai kaks sinne tänne hinnassa ei vaikuta.

67e OBD-testeineen ei tosin ole kallis hinta. (tai no on se suhteessa käytettyyn aikaan) . Kalliissa paikassa jossa ei tarvis jonottaa ja jonne on pidempi matka hinta olis sen liki 100e ;) .


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kävin katsatuksessa
ViestiLähetetty: 18.04.2013 19:50 

Viestit: 519
Ikinä ei ole Sääksjärven Lempäälän Autokatsastuksessa tarvinnut pitkään jonottaa. Ideaparkiin ei viitsi ton takia mennäkään.



Dee Schneider ja Tepsu
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kävin katsatuksessa
ViestiLähetetty: 24.04.2013 23:16 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1687
Paikkakunta: Helsinki
Onyx sai eilen leiman, melkein kehujen kera. :roll:
Vasen raidetangonpää täytyy vaihtaa jossain vaiheessa, oli pieni välys.



-05 Citroen C5 2.0i 16V Break Aut
-89 C25 Matkailuvehje
-82 MB 500SEC
-92 MB SL500
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 Magna

Entiset
-98 Citroen Xantia 2.0i 16V Break Aut
-93 Citroën Xantia 2.0i VSX Aut
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kävin katsatuksessa
ViestiLähetetty: 17.05.2013 19:21 

Viestit: 3655
BX Gti on hyvin ylpeä tänään saamastaan uudesta leim... eiku rekisteröintitodistuksesta. On nämä vaan ihme romuja yli 20-vuotiaiksi. Suoraan talivsäilytyksestä liikenteeseen ja katsastukseen jossa hyväksyntä huomautuksitta. Kaarinan K1:ssä eivät hydecitikatkaan ole tuntematon kummallisuus.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kävin katsatuksessa
ViestiLähetetty: 17.05.2013 20:27 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1723
Paikkakunta: Parainen
Lemon kirjoitti:
BX Gti on hyvin ylpeä tänään saamastaan uudesta leim... eiku rekisteröintitodistuksesta. On nämä vaan ihme romuja yli 20-vuotiaiksi. Suoraan talivsäilytyksestä liikenteeseen ja katsastukseen jossa hyväksyntä huomautuksitta. Kaarinan K1:ssä eivät hydecitikatkaan ole tuntematon kummallisuus.


Joo, muutama kerta vuodessa niitä Kaarinan K1:sen viskaaleja täytyy käydä kiusaamassa vihreillä liemillä. Lanssi pitäisikin käydä leimauttamassa, jos vaikka kesätapahtumaan tulis hälytys.



Cx Heuliez-87, Tre-87, Fami-90, IE Pallas -83, Prestige -88, Id-58, DSuper-70, 4xXm, Xantia, BxGti-86
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kävin katsatuksessa
ViestiLähetetty: 17.05.2013 22:15 

Viestit: 3655
Juu oikeastaan tämä kuuluisikin tuonne kiitoksiin, kun eräs jpt tuosta Kaarinan K1:stä kerran ohimennen mainitsi. On havaittu hyväksi.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kävin katsatuksessa
ViestiLähetetty: 28.05.2013 18:55 

Viestit: 32
Pitkä leima.Koivuhaan Autokatstussa.Seuraavan kerran 2017.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kävin katsatuksessa
ViestiLähetetty: 28.05.2013 20:45 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2929
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Profiili WWW
Aakkoset sekaisin teillä, se on se Kaarinan Aaa eikä Koo kun on paras tällä seudulla :D



Wanha neukkumopo & Japanialainen mopo² & Porsche & 230CE
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kävin katsatuksessa
ViestiLähetetty: 28.05.2013 20:46 
Käyttäjän avatar

Viestit: 68
Paikkakunta: Pirkanmaa
Ajoin DS:n katsastukseen suoraan talviseisonnasta, muuten kunnossa mutta toinen jarruvalopolttimo oli päättänyt jäädä talviunille.
Vaivaiset viisi minuuttia meni ennen kuin katsuri tuli takaisin sisälle kysymään että miten auton saa käyntiin. Ei siinä ehtinyt kunnolla kahvimukillista hörppäämään. Kärsimättömiä nämä nuoret inssit.
Lopputulemana kaikki aseman kolme inssiä oli ihmettelemässä autoa nosturilla, itse katsastaja taisi olla sen verran tohkeissaan että unohti dokumentit autoon, siis sen kirjoitusalustan vanhoinen rekisteriotteineen. Täytynee käydä palauttamassa kun seuraavan kerran ajelee ohi.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kävin katsatuksessa
ViestiLähetetty: 30.05.2013 14:21 

Viestit: 474
Tuon viimeisimmän hankinnan leimaus tuottaakin enemmän tekemisen riemua kuin olin toivonut. Kynnyskotelo kuskinpuolella oli niin kovasti katsurin rautakangen mieleen, että se kävi kurkistamassa myös kotelon sisään. Lisäksi takatuennan pusla kaipaa asentajan huomiota.

Eipä autosta muita murheita löytynytkään. Vielä kun saisi nuo wanhat hywät hitsauswehkeet toimimaan, niin saisi tuon reiän tukittua...



Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kävin katsatuksessa
ViestiLähetetty: 31.05.2013 14:47 

Viestit: 86
Käväisin katsastuksessa ja yleinen tunnelma on iloinen vaikka ei läpi mennytkään.
C4GP:n vikalistana oli toimimattomat rekkarivalot, liian ylös sojottava apparin puolen sumari ja viallinen kuskin puolen etupyörän laakeri.
Hyvä että kävin, niin tulee tuo laakeri nyt vaihdettua. Tuo näköjään meni sitten klapiksi ilman kabiiniin kantautuvaa metelöintiä, niin ei tullut itse huomattua. Nyt on uusi laakeri hankittu ja vaihtoaika varattu.

Olin vallan iloisesti yllättynyt kun varsin edullisessa ja paljon ajetussa ostoksessa päästöt, jarrut, yms. olivat ihan ok kunnossa. Tämähän ei juuri tällä hetkellä vaikutakaan ihan pahalta ostokselta. :)

Minkälainen puristin muuten näissä PSA-tuotteissa olisi järkevä hankkia omaan talliin pyöränlaakereita ajatellen vai onko mikään?


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kävin katsatuksessa
ViestiLähetetty: 31.05.2013 19:39 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
jukkanen kirjoitti:
Olin vallan iloisesti yllättynyt kun varsin edullisessa ja paljon ajetussa ostoksessa päästöt, jarrut, yms. olivat ihan ok kunnossa. Tämähän ei juuri tällä hetkellä vaikutakaan ihan pahalta ostokselta. :)
Entinen taksiko se on, kun on ehditty jo paljon ajaa? Eivätkös kaikki C4GP:t ole sen verran uusia, että 50 Mm vuositahdillakaan ei olisi kerennyt vasta kuin juuri ja juuri bensakoneisen sisäänajot (300 Mm) suorittaa? Ja siinähän kaikki kunnossa pysyy, kun autolla ajetaan eikä seisoteta.
jukkanen kirjoitti:
Minkälainen puristin muuten näissä PSA-tuotteissa olisi järkevä hankkia omaan talliin pyöränlaakereita ajatellen vai onko mikään?
Eivätköhän ne noissakin vaihdu ihan tavallisella prässillä, eikä tarvitse varmaan mielettömän isokaan olla? BX:stä ja Xantiasta on tullut ihan perinteiseen tapaan käsityökaluilla ilman prässiä vaihdeltua.



VW Passat B7
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kävin katsatuksessa
ViestiLähetetty: 31.05.2013 20:53 

Viestit: 202
Paikkakunta: Nummela
Berlingo kävi näytillä, tykkäsivät niin että pitää oikean puolen etualatukivarren takalaakerointi vaihtaa ja käydä uudelleen. Ja katti vedellee viimeisiään, HC putosi vasta reilun kierroksilla käytön jälkeenriittävän alas, oli reilun parisataa ensin.



Jyrki
C5 X7 sedan 2.0 HDI 136, C8 2.0 HDI ja jaguar ja Kia ja punto ja yaris ja aygo
Exiä:Pöso 407 2,7 HDI, Berlingo 1,4 Multispace -99, C5 2.0 HDI Break -02, 406 HDI pösö -03, Xantia 2.0 16V Break -96, BX 19 GTI, Visa GT, BX 16 Break
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kävin katsatuksessa
ViestiLähetetty: 31.05.2013 22:03 

Viestit: 86
laakeri kirjoitti:
jukkanen kirjoitti:
Olin vallan iloisesti yllättynyt kun varsin edullisessa ja paljon ajetussa ostoksessa päästöt, jarrut, yms. olivat ihan ok kunnossa. Tämähän ei juuri tällä hetkellä vaikutakaan ihan pahalta ostokselta. :)
Entinen taksiko se on, kun on ehditty jo paljon ajaa? Eivätkös kaikki C4GP:t ole sen verran uusia, että 50 Mm vuositahdillakaan ei olisi kerennyt vasta kuin juuri ja juuri bensakoneisen sisäänajot (300 Mm) suorittaa? Ja siinähän kaikki kunnossa pysyy, kun autolla ajetaan eikä seisoteta.
jukkanen kirjoitti:
Minkälainen puristin muuten näissä PSA-tuotteissa olisi järkevä hankkia omaan talliin pyöränlaakereita ajatellen vai onko mikään?
Eivätköhän ne noissakin vaihdu ihan tavallisella prässillä, eikä tarvitse varmaan mielettömän isokaan olla? BX:stä ja Xantiasta on tullut ihan perinteiseen tapaan käsityökaluilla ilman prässiä vaihdeltua.


Entinen taksipa juuri. Ja kyllähän BX:sästä tosiaan hyvin vaihtui, mutta esim. pököö 307:ssa, jossa lienee samanmoinen laakeri kuin tässä c4gp:ssä, tuntui kovin tiukassa olevan. Motonetissä olisi halpa 12t prässi, joka kyllä kiinnostaisi. Tosin tehköön nyt kylän korjaamo vaihdon tällä kertaa, hyvä se on paikallista yrittäjääkin työllistää. :)


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kävin katsatuksessa
ViestiLähetetty: 02.06.2013 23:22 
Käyttäjän avatar

Viestit: 609
Paikkakunta: Kouvola

Profiili WWW
BXboy89 kirjoitti:
DSuperin katsastin. Hyvin meni ja toiminta oli asiallista Valkeakoskella. Leiman jälkeen taas ymmärsin miksi edellinen omistaja kutsui autoa diivaksi. Papereiden hakemisen jälkeen ei sitten enää millään käyntiin, ei edes lupaillut. Päättelin että tulpat ovat kastuneet taas kun tuo käy "hieman rikkaalla" tyhjäkäyntiä. Ja sitten se kymmenen minuutin jälkeen lähti kuin ei mitään. Alkuun ei meinannut ottaa kierroksia ja hyvä kun sai maantienopeuteen lirutettua, kymmenen kilsan jälkeen toimi hienosti. Pitää kai oikeasti kaivaa kaasari esiin tässä joskus. 8-)


Se DSuperi on sen nimensä ansainnut =)

Täällä myös GSA käytetty leimassa!
Suoraan talviseisonnasta ja laakista läpi. Lähti vieläpä erittäin pienellä vaivalla käyntiin ja jokainen polttimokin toimi.
En tosin löytänyt mistään runkonumeroa, mutta eipä se katsuri sitä jäänyt ihmettelemään. Eli missäs se nyt sitten pitäisi sijaita?

Olen "kiusannut" samaa täkäläistä K1 katsastusasemaa kaikkien näiden kummallisten härpäkkeiden kanssa. Geesunkin katsastukseen menin mukaan kun arvelin ettei ajovaloja ja tööttiä varmaan löydy ihan lonkalta, eikä olisi löytynyt käsijarruakaan ellen olisi ollut mukana henkisenä tukena =)
Kiitokseksi pesin ja vahasin hänet, nyt kiiltää.

Tuskin maltan odottaa DS:ni viemistä samalle konttorille, voi nimittäin olla että mehukepin käyttö vaatii myös henkistä tukea... :twisted:



Mika Sivonen
Chrysler Sebring Cabrio 1997

https://youtube.com/@MikaSivonen
http://sites.google.com/site/citroendseries
http://citroendseries.blogspot.fi
sivonenmika72(at)gmail.com / o5oo 641 52o
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kävin katsatuksessa
ViestiLähetetty: 10.06.2013 12:41 

Viestit: 832
Paikkakunta: Imatra
Eka kertaa ajoin lappeenrantaan, lauritsalan katsastuspaikkaan, Tyhjä halli, heti pääsin sisään, Pösössä ei mitään vikoja eika puuteita, maksoi mittauksineen 69 euroa, sama Imatralla olisi ollut 107 euroa, kannatti ajaa toi 30 km.



Ei enää C5 farkkua. Minulla 02 mallinen 206 pösö. Vaimolla 207 Peugeot Sport vm 06
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kävin katsatuksessa
ViestiLähetetty: 10.06.2013 20:06 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
Oldis kirjoitti:
Eka kertaa ajoin lappeenrantaan, lauritsalan katsastuspaikkaan, Tyhjä halli, heti pääsin sisään, Pösössä ei mitään vikoja eika puuteita, maksoi mittauksineen 69 euroa, sama Imatralla olisi ollut 107 euroa, kannatti ajaa toi 30 km.
Kollegat jaksavat valittaa, että yksi katsastusmies siellä on turhantarkka nipottaja, eikä päästä läpi. Mutta Xantian päästää kyllä läpi, kun itsellään on ollut moinen myös ja on tykännyt :lol:

Käyvät sen aseman katsurit meijän hallilla olevassa kuppilassa syömässä usein, kun siinä kadun toisella puolella vähän matkan päässä ollaan...



VW Passat B7
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kävin katsatuksessa
ViestiLähetetty: 10.06.2013 21:01 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2764
Paikkakunta: Koria
Minäkin sain leiman tänään taas vuodeksi XM:lle. Kun kerroin etukäteen katsastusmiehelle, mitä vikoja autossa on :roll: , niin ei hän katsonut tarpeelliseksi samaa listaa kirjoittaa. Mitään pahoja vikoja ei toki ollut. :). Joten matka kohti miljoonan rajapyykkiä taas jatkuu.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kävin katsatuksessa
ViestiLähetetty: 20.06.2013 16:41 

Viestit: 3655
MK katsastettu tänään huomautuksitta ja kehujen kera: "Hyväkuntoinen. Saa olla tyytyväinen, auto on sentään jo 20-vuotias!" En sitten ihan ehtinyt katsastaa syntymäpäivänä vaan myöhästyin vähän, MK täytti 17.6. täydet 20 vuotta, alkaa siis olla vähitellen täysi-ikäinen.
Miksi sitten olen vähän loukkaantunut... no kun katsuri ehti mainita vaikka kuinka monta kertaa ja vähän joka välissä jotain ranskalaisista, kuinka ne on erilaisia ja kuinka se ja tämä on outo ja vaikka mitä. Kysyin heti parin eka kommentin jälkeen, että onko jotain ennakkoluuloja, mutta ei myöntänyt...Pitänee kuitenkin taas etsiä uusi katsastuskonttori.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kävin katsatuksessa
ViestiLähetetty: 25.06.2013 18:49 
Käyttäjän avatar

Viestit: 699
Paikkakunta: Keuruu
GS Break katsastettu, nuori inssi kehuskeli että ensimmäinen kerta 10 vuoden uran aikana kun tällaisella ajaa. Vähän piti hallintalaitteita opastaa, auton alle päästyään kuului ohhoh, hämmästeli sitä tervan ja öljyn ja massan määrää mitä sinne on kylvetty. Keulaa käskin hetkuttamaan ja vemputtamaan että kolinan lähde löytyisi, epäili alatukivartta kun ensimmäisellä kerralla heilauttaessa naksahti, sen jälkeen hiljeni, voisi myös selittää sen ohjauksen puoltamisen. Remonttia tehdessä en kuitenkaan onnistunut väljiä löytämään niistä. Koiranluut piti vaihtaa koska vanhat oli aivan sohlot alapäistään. Niin, mitään vikaahan ei mistään löytynyt joten hymyssäsuin ojensi uuden rekisteriotteen. Kiitos ja vuoden päästä uusiksi.



C5 Aircross Hybrid, C6 3.0 Exclusive, Jumper 1.9TD, BX 16 Soupapes, B11 Normale
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kävin katsatuksessa
ViestiLähetetty: 26.06.2013 23:25 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5854
Paikkakunta: Tuusula
Cituning: GS:n ainoa naksahtava paikka on tod näk alatukivarren pusla. Mulle ne olivat ainoa ongelma GS aikoina. Siitä menee toooodella pitkä pultti läpi ja sen pois saanti on yleensä niin että koko peltinen alatukivarti leikataan räkkäkällä pois koska pultin juuttuminen ruostumalla puslan pitkään teräshylsyyn on melko varma nakki.



Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kävin katsatuksessa
ViestiLähetetty: 27.06.2013 07:10 
Käyttäjän avatar

Viestit: 699
Paikkakunta: Keuruu
Ok, täytyy tutkia.



C5 Aircross Hybrid, C6 3.0 Exclusive, Jumper 1.9TD, BX 16 Soupapes, B11 Normale
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kävin katsatuksessa
ViestiLähetetty: 27.06.2013 10:34 

Viestit: 330
Xantia sai leiman, ei tarvetta rempata mitään "väkisin", vetarin nivelen suojakumi vaihdettava, polttimo aselteltava uudelleen umpioon. Koliseva koiranluu jäi katsurilta huomaamatta. 60eur lystin hinta, jee :) Ei tarvii korjaamolle kantaa vähiä rahojaan akuutisti ainakaan. Kellään muuten toimivaa, ehjää tyhjäkäyntisäädintä xantiaan? Se oikuttelee kesäkelillä. Liitin on 4kpl harmailla johtimilla säätimessä(jos auttaa tunnistamaan säätimen mallia,merkkiä).


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kävin katsatuksessa
ViestiLähetetty: 27.06.2013 16:08 
Käyttäjän avatar

Viestit: 165
Paikkakunta: Otalampi, Vihti
Saa taas ajaa vuoden ;)



Tesla Model 3, vm.-20
Ex. C4 1.2 Puretech 130, vm.-16
Ex. C6 2.7HDI vm.-08
Ex. C5 II 2.0HDI Break Exclusive vm.-06
Ex. Xsara 2.0HDI vm.-00
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 30/50 [ 1240 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 50  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: