Olisi tuossa XM joka tarvitsee taakse uudet tukivarren laakerit. Onko kenellään infoa että mitä kaikkea sinne kuuluu laakereiden lisäksi. Räjäytyskuvaa?
Käsittääkseni kaikki muut voi käyttää uudelleen, paitsi itse laakerit. Kumi/muovi-pölysuojat voivat myös olla huonossa kunnossa.
Motonetin varaosanumero laakerille 18-1036 berline-malleihin. Farkkuun menee seuraava isompi laakeri, sitä eivät motonetissa tiedä! Olikohan se 44 mm ulkomitaltaan...
lukkis
Viestin otsikko: Re: XM tukivarren laakerointi
Lähetetty: 28.06.2016 18:02
Viestit: 287
Ja tähän voidaan laittaa rasvanipat, ei tarvi pitkiin aikoihin vaihdella laakereita. Noin offtopikkina
kokemjne
Viestin otsikko: Re: XM tukivarren laakerointi
Lähetetty: 28.06.2016 19:20
Viestit: 4693 Paikkakunta: 05460 Hyvinkää
just nii
doommachina
Viestin otsikko: Re: XM tukivarren laakerointi
Lähetetty: 28.06.2016 21:15
Viestit: 11 Paikkakunta: Lahti
Selvä homma. Ilmeisesti laakereiden tarve on 2 per puoli?
XM-Hannu
Viestin otsikko: Re: XM tukivarren laakerointi
Lähetetty: 28.06.2016 21:23
Viestit: 2764 Paikkakunta: Koria
doommachina kirjoitti:
Selvä homma. Ilmeisesti laakereiden tarve on 2 per puoli?
Jep! Tosin minulla, kohta 30 Citroen vuoden aikana aina on uloin laakeri hajonnut, tosin molemmat on sitten vaihdettu.
laakeri
Viestin otsikko: Re: XM tukivarren laakerointi
Lähetetty: 02.07.2016 10:14
Viestit: 7490 Paikkakunta: Taipalsaari
lukkis kirjoitti:
Ja tähän voidaan laittaa rasvanipat, ei tarvi pitkiin aikoihin vaihdella laakereita. Noin offtopikkina
Ja toisaalta ainakin Xantiassa välttyy siltä ensimmäiseltäkin laakeroinnilta, kun etukäteen tekee rasvatäytön ja vaihtaa samalla stefat. Eiköhän XM:ssä ihan samoin.
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia vestejäsi Et voi lähettää liitetiedostoja.